nog maar een week! - Reisverslag uit Bocholt, Duitsland van Sharon Eichler - WaarBenJij.nu nog maar een week! - Reisverslag uit Bocholt, Duitsland van Sharon Eichler - WaarBenJij.nu

nog maar een week!

Blijf op de hoogte en volg Sharon

25 Augustus 2012 | Duitsland, Bocholt

Jaaaaa! Nog maar een week en dan is het zo ver: ik ga 6 maanden naar YWAM. Dag huis. Dag familie. Dag vrienden. Halloooo Herrnhut! Er staat nog veel op mn To-Do-lijstje en ik moet vooral mn koffer nog inpakken. Maar dat komt helemaal goed. Ik heb er ontzettend veel zin in!

Groetjes,
Sharon

  • 26 Augustus 2012 - 14:30

    Debby:

    Yeaaah, Lieve Sharon ik ga je volgen ;) Ik ga je missen maar het belangrijkst vind ik dat je een super mooie tijd gaat hebben :) Loveyou <3

Tags: YWAM, DTS

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sharon

My name is Sharon and I am 21 years old. Right now I am studying to become an English teacher. My dream is to teach at an international school someday.

Actief sinds 03 April 2012
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 8094

Voorgaande reizen:

14 Januari 2016 - 11 Juni 2016

Exchange semester in Sweden

01 September 2012 - 03 Maart 2013

Sharon op DTS

Landen bezocht: