I love it here! - Reisverslag uit Herrnhut, Duitsland van Sharon Eichler - WaarBenJij.nu I love it here! - Reisverslag uit Herrnhut, Duitsland van Sharon Eichler - WaarBenJij.nu

I love it here!

Blijf op de hoogte en volg Sharon

15 September 2012 | Duitsland, Herrnhut

Hoi, hoi allemaal!

Het is alweer een week voorbij en ik heb het hier erg naar m’n zin. It’s just crazy! Dat zou ik dan zeggen. Ik wen steeds meer aan de talen. Deze week was het de laatste week waar Donna ging spreken. Het was weer heel vet. Op dinsdag moesten we al onze zonden op een briefje schrijven en dan gingen we die tijdens de dienst in het vuur gooien. Onze zonden voor het kruis gelegd. We moesten god om vergeving vragen, onszelf vergeven andere vergeven.Een nieuw begin. Het was echt heel vet. Ik voelde echt hoe god bij me was.
Vandaag gingen ik et mijn dansgroep naar Löbau, een dorpje verderop. Daar gingen we op de stoep staan en met elkaar muziek maken en dansen. Een paar mensen kwamen kijken en hebben filmpjes gemaakt. Sommige Mensen liepen langs met een glimach op hun gezicht. Alleen dat al, vonden we gewoon cool om de mensen lachen te zien.
We wilden eigenlijk met de bus terug gaan, maar die hadden we gemist. Maar de volgende bus ging pas over 2 uur. Dus ging ik met de twee andere meiden, hichheiken, dus aan de straat staan en vragen of mensen ons mee konden nemen. En ja na ongeveer 10 minuten stopte en auto en diegene kon ons een stukje meenemen naar Herrnhut. Dat was echt fijn.
We hebben echt veel lol met elkaar. Ik heb nog een paar foto’s erbij gedaan.

lieve groetjes Sharon

Ik mis jullie wij allemaal :(


  • 18 September 2012 - 19:29

    Debby:

    Lieve Sharon,

    Wat superfijn dat je het zo naar je zin hebt, dat je leuke mensen om je heen hebt waar je lol mee kunt maken zoals te zien is op de foto's :D Maar ook zo mooi en bijzonder dat jullie je zonden op papier moesten schrijven, vergeving vragen enz. Wat mooi dat je dit mee maakt! Ik ben erg blij voor je ;)
    Lieve sharon, een fijne tijd, ik denk aan je ook al ben je zo ver en spreek ik je niet veel!

    Liefs, Debby

  • 19 September 2012 - 13:20

    Gerda:

    Lieve Sharon, fijn dat het zo goed met je gaat en dat je zo kunt genieten! Wij leven vanaf hier met je mee en vinden het heel spannend om je berichtjes te lezen!
    Wensen je ALLES wat j nodig hebt en heel veel liefs!!
    GerdaXXXXXXXXX

  • 22 September 2012 - 12:27

    Sharon Anna Eichler:

    Dankjewel Gerda!!!

  • 22 September 2012 - 12:27

    Sharon Anna Eichler:

    Dankjewel Debby ;D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sharon

My name is Sharon and I am 21 years old. Right now I am studying to become an English teacher. My dream is to teach at an international school someday.

Actief sinds 03 April 2012
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 8111

Voorgaande reizen:

14 Januari 2016 - 11 Juni 2016

Exchange semester in Sweden

01 September 2012 - 03 Maart 2013

Sharon op DTS

Landen bezocht: