Dit is de dag... - Reisverslag uit Reichenbach/Vogtland, Duitsland van Sharon Eichler - WaarBenJij.nu Dit is de dag... - Reisverslag uit Reichenbach/Vogtland, Duitsland van Sharon Eichler - WaarBenJij.nu

Dit is de dag...

Blijf op de hoogte en volg Sharon

01 September 2012 | Duitsland, Reichenbach/Vogtland

Goede morgen! Het is zo ver. Vandaag ga ik naar Herrnhut! Nog even gezellig ontbijten met opa en oma, mama en papa en Aaron en Elise. Mijn koffer is gepakt (zie foto) en ik heb er zin in. Nu hopen dat ik een leuke kamer krijg met leuke mensen. En, oh ja, ik moet nog steeds Is it you, Lord van Loren Cunningham lezen...

Groetjes!

  • 01 September 2012 - 15:03

    Shanna:

    Hee Sharon!

    Heel veel succes, plezier en zegen!
    Ik hoop dat je een mooie tijd gaat beleven ;)
    Zeker spannend zo'n eerste week, maar dat komt wel goed ;)
    Have fun!

    Liefs.

  • 06 September 2012 - 07:52

    Trudy:

    Hallo, Hallo,

    Hoe gaat het? Ik zou willen dat ik even om een hoekje mocht kijken, gewoon om te proeven hoe leuk het is . Ik heb gehoord van je mam dat je op een leuke kamer verblijft.
    'k ben benieuwd wat je allemaal gaat beleven, wij bidden voor je en wensen je een fantastische tijd toe, Gods rijke zegen en heel veel liefs.
    Zo de meiden vinden je wel heeeeeeeel erg stoer, dat je gewoon durft te gaan , daar waar alles "vreemd " is.
    Lieve groet en tot de volgende keer. Doei.

  • 06 September 2012 - 10:33

    Fam Jonker:

    Goedemorgen Sharon,

    Ik ga er even voor zitten om even tijd nemen om je te schrijven.
    Nu al bijna 2 wk verder wat gaat de tijd toch snel..voor je het weet ben je weer thuis...hahahihi..!
    Ik ben 2 dingen gelijk aan het doen en dat gaat niet zo makkelijk...ze zeggen wel vrouwen kunnen 2 dingen tegelijk...maar ik heb daar toch mijn twijfels over!
    Maar op dit soort piete praat zit je natuurlijk niet op te wachten.......
    Verders lees ik uit 1 v,d reactie,s dat je een leuke kamer heb...fijn om te lezen!
    Maar hoe gaat het verder met jou....fijne personen ontmoet?
    Je ouders zullen jou wel missen...wij ook hoor..want schoonmaken in huis dat kon je goed..en de klik die je met onze kinderen had...was fantastisch!
    Nu moet ik alles weer zelf doen...maar ja...het is niet anders en zo groot huis heb ik ook weer niet!
    Maar via deze reactie willen wij jou even laten weten dat wij met jou meeleven en net als de vorige reactie wensen wij jou alle goeds en Gods rijke zegen toe en wij zijn erg benieuwd over jouw verdere beleving daar!
    Een dikke knuffel van, Bart, Inge enJeroen
    Groetjes.....Marten en Sandra Jonker



  • 06 September 2012 - 23:19

    Hanneke:

    Hey Meis, even wat op je blog schrijven, hoor. ik weet dat je het heerlijk naar je zin hebt. Een paar foto's en een nieuw berichtje zou wel leuk zijn voor aaaaallllllll je vrienden. Oh, wat zijn we trots op onze jongste dochter. Je bent echt een kanjer. Kusje, kusje, mama WE HOUDEN VAN JE!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sharon

My name is Sharon and I am 21 years old. Right now I am studying to become an English teacher. My dream is to teach at an international school someday.

Actief sinds 03 April 2012
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 8098

Voorgaande reizen:

14 Januari 2016 - 11 Juni 2016

Exchange semester in Sweden

01 September 2012 - 03 Maart 2013

Sharon op DTS

Landen bezocht: