Safe & Sound - Reisverslag uit Herrnhut, Duitsland van Sharon Eichler - WaarBenJij.nu Safe & Sound - Reisverslag uit Herrnhut, Duitsland van Sharon Eichler - WaarBenJij.nu

Safe & Sound

Door: Sharon

Blijf op de hoogte en volg Sharon

22 September 2012 | Duitsland, Herrnhut

Hallo Hallo,

Ik hoop dat het goed met jullie allemaal gaat. Met mij gaat het heel goed. Ik heb weer een leuke, leerzame en drukke week achter mijn rug. Deze week was het thema ‘ intimiteit met god’ en ‘ fear of men’ (de angst van de mensen) . Silo Schmidt, een meneer uit Bangladesh, de vader van een medewerker van hier, heeft ons veel daarover verteld. We hebben erover gepraat hoe groot God is en we hadden het over de verschillende namen van God. We hebben veel in groepjes gewerkt en met elkaar erover gepraten.
De week begon met een sportactiviteit. We gingen rugby spelen. Ik vond het een leuk spel, volgende zondag weer. ;)
Gisteren hebben wij te horen gekregen waar we naar toe gaan op mini-outreach. De mini-outreach is een voorbereiding voor de grote outreach. We gaan met de hele groep ( 120 studenten) naar Nürnberg, in zuid-Duitsland. Daar blijven we dan twee weken, van 6 t/m 20 oktober. We gaan muziek maken, foto’s maken, schilderen, video’s maken en natuurlijk dansen op de straten van Nürnberg. Ik ben erg benieuwd hoe we het gaan hebben, ik was nog nooit in Nürnberg.
Ook hebben we gehoord welke landen voor de grote Outreach ter beschikking staan. Het was best spannend, we waren allemaal zo zenuwachtig. Ik moest een top-3 maken van de landen waar ik graag heen wil en de medewerkers gaan dit weekend ervoor bidden. We mogen helaas nog niks daarover zeggen waar we naar toe gaan, eerst als we het zeker weten. Dat is dan waarschijnlijk volgende week. Dus jullie moeten allemaal nog even geduld hebben ;).
Vandaag is een rustige dag hier in het kasteel, een aantal groepen zijn op outreach naar verschillende steden en dorpjes. Omdat ik volgende week al weg was, blijf ik vandaag thuis. Ik ga vandaag aan mijn dans-solo werken. Volgende week woensdag hebben we de eerste avond waarin iedereen zijn track mag voorstellen. Wij, als danstrack, hebben een groepsdans samengesteld, die we volgende week laten zien. Ben benieuwd hoe het gaat worden. Ik hou van dansen en ben echt blij dat we als groep ook goed samen kunnen werken.

Zo, dat was even een update van de dingen die ik hier zo meemaak.

fijn weekend allemaal,

groetjes Sharon

  • 22 September 2012 - 14:44

    Jacqueline:

    Hey Sharon

    Goed om te horen dat het goed met je gaat. We wensen je een leuke maar ook een leerzame tijd daar. groeten Fam. Pennings

  • 22 September 2012 - 14:44

    Jacqueline:

    Hey Sharon

    Goed om te horen dat het goed met je gaat. We wensen je een leuke maar ook een leerzame tijd daar. groeten Fam. Pennings

  • 24 September 2012 - 09:17

    Anne-Miek En Nathan:

    Sharon!
    Leuk je verhalen te lezen!Fijn dat je geniet!
    Ga zo door!

    Nathan wil ook nog even iets zeggen:

    dffffffffffffffffgh

    Kusje van ons!

  • 25 September 2012 - 09:52

    Rob Van't Wout:

    Hoi Sharon,
    Heerlijk om je droom, je hart en je Heer volgen! Zag gisteren de YWAM clip van jullie school... "And dance" met een mooi plaatje van jou :)
    Heel veel zegen en natuurlijk hopen we dat Zweden op de top 3 staat!
    Groetjes
    De hele van't Wout Family in Zweden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sharon

My name is Sharon and I am 21 years old. Right now I am studying to become an English teacher. My dream is to teach at an international school someday.

Actief sinds 03 April 2012
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 8096

Voorgaande reizen:

14 Januari 2016 - 11 Juni 2016

Exchange semester in Sweden

01 September 2012 - 03 Maart 2013

Sharon op DTS

Landen bezocht: