Marriage of the Arts is awesome :) - Reisverslag uit Herrnhut, Duitsland van Sharon Eichler - WaarBenJij.nu Marriage of the Arts is awesome :) - Reisverslag uit Herrnhut, Duitsland van Sharon Eichler - WaarBenJij.nu

Marriage of the Arts is awesome :)

Door: Sharon

Blijf op de hoogte en volg Sharon

30 September 2012 | Duitsland, Herrnhut

Heeey,

De zon schijnt en het is lekker rustig hier in het kasteel. Het weekend is alweer bijna voorbij en dan begint de drukke week weer, maar ik heb er zin in, ben benieuwd wie deze week spreekt. Gisteren heb ik een pakje gekregen van mama en papa. Met allemaal lekkere Nederlandse dingetjes. Zo lekker, ik mis Nederland dan wel een beetje.
Wow , wat heb ik toch weer een super leuke week gehad. Als ik erop terug kijk heb ik alleen maar goede herinneringen. Deze week heeft Lucy gesproken over de aanwezigheid God. Zijn aanwezigheid verandert ons hart. Hij leert ons hoe we anderen kunnen lief hebben en onszelf. We hebben geleerd dat God ons geschapen heeft zodat we vrij kunnen zijn. Het was een fijn lecture. Ik hopte deze week te horen te krijgen waar ik nou precies heen ga , maar moet toch nog even wachten;). We hadden deze week donderdag de avond waar iedereen naar toe gewerkt heeft: De exhibitionnight, tentoonstelling, iedereen mocht zijn kunst voorstellen. Door zingen, muziek, dansen, foto’s laten zien, tekeningen, voorlezen enz. Wij, als dans-track hadden de eer om de avond te openen met twee dansen. De eerste was een leuke, vrolijke dans en bij de tweede dans lieten we onze serieuze kant zien door expressieve dans. Ik vond het te gek, iedereen was helemaal verbaasd en trots op ons. Daarna konden we door het hele kasteel lopen en de andere kunstwerken bekijken. Het was een leuke avond.

Ik heb hier drie hele goeie vriendinnen gevonden. We vullen elkaar aan en vertellen elkaar alles. Ook al kennen we ons pas een paar weken voelt het toch aan als langer. We geloven allemaal dat god ons hier bij elkaar gebracht heeft om ook voor elkaar hier te zijn :)

De komende week ga ik aan mijn danssolo werken en wij als dansgroep gaan een flashmob voorbereiden voor de hele MOTA-groep, voor in Nürnberg. Ben benieuwd.

Dankjewel voor alle lieve berichtjes en kaartjes. Zo lief.

lieve groetjes Sharon

P.s.: Dit is een link van een filmpje over het leven hier in het kasteel. Over de Marriage of the arts!

• 30 September 2012 - 13:50

Anne(Eric & Manasse):

Hi Sharon!
    Wat goed om te lezen dat je het zo naar je zin heb! Ook fijn om leuke vriendinnen te hebben, scheelt zoveel! Wij hopen dat je nog veel mag leren & genieten. Ennuuuhh misschien zien we nog eens een video waarin je danst ;)
    Liefs uit Zweden!!

• 30 September 2012 - 15:28

Anneke (van John ;-):

Hoi Sharon!
    Wat goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt en op je plek zit!! Geniet van de vriendschappen en mooie belevenissen met anderen en van Gods aanwezigheid! Spannend waar je naar toe gaat.....
    nog even geduld. Ik heb het filmpje net gezien, zag daar nog een bekende voorbij komen, leuk zeg!!
    Als er wat 'kunstwerken' van je online te zien zijn horen we het wel toch??

Leuk idee van je pa en ma, zo'n pakketje. Dat wordt uitdelen zeker met zoveel mensen om je heen, of kun je er zelf ook wel wat van eten?
    Geniet nog even van je weekend, en straks weer een goede week!

Lieve nicht, groet uit Nederland, The Hague!
    John@nnTom

• 01 Oktober 2012 - 08:24

Gerda Te W.:

Hallo lieve Sharon,
    Dankjewel dat we steeds weer een beetje met je mee mogen genieten. Het doet ons goed dat je zo'n fijne tijd hebt daar en dat je mag ervaren dat God met je mee gaat waar je ook bent..
    Die fijne vriendinnen dat is een extra kadootje en om jou als vriendin te krijgen is er zeker ook één voor hen! Wens je alle goeds en veel liefs uit Aalten vanaf de Bodendijk!
    GerdaX

• 01 Oktober 2012 - 12:47

Jeroen + Inez + Kids:

Heej lieve Sharon,

Wat klinkt het allemaal ontzettend leuk en positief! Fijn dat je je daar zo goed op je plek voelt, samen met de anderen. Geniet en leer van alles wat er te genieten en leren valt!!
    Wij missen je ook, Ruben en Ferran vroegen al of 1 maart nog heel lang duurt.... :-D

Liefs van ons 5jes!

• 01 Oktober 2012 - 12:47

Jeroen + Inez + Kids:

Heej lieve Sharon,

Liefs van ons 5jes!

• 01 Oktober 2012 - 14:29

Nellydik:

Lieve Sharon,
    Wat heerlijk,dat je zó geniet van de plek waar je mag zijn in het mooie kasteel in Hernnhut maar bovenal, dat je geniet van Gods zegen,de mooie studies ,je dansen,je vriendinnen en het gezellige Holaandse pakje van je Pa en Ma.Je ziet er stralend uit.Dikke zoen en Shalom uit Putten.Kus van Gideon.

• 01 Oktober 2012 - 21:43

Grady Weedage":

He Sharon,
    Je bent in Herrnhut, leuk even je berichten te lezen. Leuk he, een DTS, lekker genieten
    hoor. Als je zin en tijd hebt mag je best wel langskomen!
    Veel zegen voor jou!